woensdag 23 mei 2012

Raketje: het begin.

Mijn ogen zijn zo droog dat ik mijn lenzen voel zitten. In de vriezer ligt een glas met watermeloenlimonade langzaam koud te worden.
Ik heb zin in een raketje. (die ligt ook in de vriezer)

Waarom ik nu een blog aanmaak? Misschien een opwelling door de hitte of het gebrek aan excuses.
Het idee speelt al heel lang in mijn hoofd. 'Honingappel' vind ik mooi klinken, het klinkt warm en prettig. Eigenlijk heb ik niet zoveel met appels, maar wel met honing.

Waarschijnlijk gaat dit een blog worden over eten, nou vóóral over eten. Want eten vind ik heel erg leuk. Vegetarisch eten, vlees/vis vind ik niet zo leuk. 
Verder houd ik van reizen, mooie illustraties en kunst, veel kleur, boeken en films.

En nu ga ik een raketje pakken.

 
(bron)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten