donderdag 24 mei 2012

Vormgeving

Dit weer is zo geweldig dat ik bijna elke avond een ijsje eet.
Het idee om zelf ijsjes te maken wordt ook steeds aantrekkelijker. Zoals aardbei-yoghurtijsjes of chocomel-ijsjes of watermeloenlimonade-ijsjes.
Alleen nu nog een toffe ijsjesvorm, want die ik heb zijn vaal en scheef. Zo scheef dat je de vormen amper kan afdekken omdat het niet meer past.
Alleen welke zal ik nemen?

1. Raketvormpjes van Tovolo. Deze versie is wat flitsender dan de echte raketjes en volgens mij ook groter.
(hier voor €12,95)
2. Dino's!! Enig nadeel: ze zien er klein uit, ijsjes van rond de 5-8 cm. Ze zijn er ook in 'dierentuin' variant.
(hier voor $18.17)
3. Insectenvormpjes van Tovolo, de houder is een bijpassend groen boomblaadje.
(hier voor $12.75)
4. Ok, een beetje saai qua vorm: de klassieke dubbellikker. Hier was ik dol op als kind, even breken en je had er opeens twee!
(hier voor maar $9.98)



5. Robotvormpjes. Toegegeven, het is niet een overduidelijke klassieke robot. Het stokje maakt daarentegen wel weer veel goed.
(hier voor $11.95)

Binnenkort op naar de kookwinkels bij mij in de buurt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten