woensdag 21 november 2012

Dieren in het bos; stempels van de Hema


De Hema heeft altijd zoveel leuke spullen, bijna nooit verlaat ik deze winkel met lege handen. Ditmaal kon ik het niet laten om dit leuke stempelsetje mee te nemen. Voor slechts €4 koop je een set met 26 stempels met bos/scouting thema! Thuis kwam ik erachter dat ik de eekhoorn en de vogel dubbel heb, ik weet niet of dat een fout is of een bewuste keuze van de Hema. Het logo van 'Natuurmonumenten' staat ook op de doos, vandaar dus het bosthema. Ik ben dol dingen met 'bos' als thema, vooral de eekhoorn en het eikeltje vind ik super schattig.


De stempels zijn inktvoorzienend. Ok, dat klinkt misschien gek, maar daar bedoel ik mee dat het een stempel + stempelkussen in één is.
Voordeel: geen stempelkussen nodig.
Nadeel: je zal niet heel mooi de stempel op een andere kleur stempelkussen kunnen gebruiken.
Maar voor vier euro ga ik daar niet over klagen hoor. Ik ben erg blij met dit setje.
Vreemd genoeg staan deze stempels niet op hema.nl. In de winkel vind je ze bij het speelgoed.

Aah kijk hoe leuk mijn agenda er opeens uitziet! Die eikeltjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten