donderdag 13 december 2012

Knullige kerstballenpost

Ja ja ik weet het, hoe knullig kan je zijn? Een blogpost over kérstballen?! Toevallig is dit mijn blog en toevallig ben ik dol op knullige dingen (zoals Rummikub en beertjes borduren). :)
Dus: kerstballen!
Vroeger toen ik nog heel jong was (<10), mocht ik elk jaar een kerstbal uitkiezen. Er staat me vaag iets van bij dat ik dat zowel van mijn moeder als van mijn oma mocht doen, anders kan ik nooit aan 14 kerstballen komen.. De meeste uitgekozen kerstballen vind ik nog steeds wel mooi. Er zitten wel twee (hele) roze lelijke uitzonderingen tussen, waarvan ééntje zelfs met rode nep-edelstenen.
Hieronder mijn favoriete zelf uitgezochte kerstballen, het zijn overigens geen echte ballen, die zijn saai. 
1. Het slapende katje, nog steeds vind ik deze zo lief.
2. Een muisje in een walnootbed, aw.
3. De favoriet van mijn huisgenoot: een Tinkerbellklokje uit Disneyland. (ze had vorig jaar behoorlijke ruzie met haar zusje om de Disneylandkerstballen, ze hadden er twee, maar er mocht er maar eentje mee met haar)
4. Mijn nieuwe favoriet, een kerst-egel. Deze is van de Hema en kost € 2,50.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten